söndag 4 april 2010

Lotsa Lotsa


På tisdag kommer The Trashmen till Debban (ni vet bandet som hade hitten som gick "haven't you heard the bird is the word, bbird bird bird the bird is the word")! Yay, för att Tiki Tuesdays är tillbaka! Tidigare på dagen blir det plansmidar-möte med två av Malmös allra finaste hipster-killar, det blir bra grejer det.

Tessans filmer (LA Confidential & 39 steps) räddar mig ikväll på mitt oerhört torftiga hotellrum, fattar nu vad min pappa alltid sa om att det är trist att bo på hotell. Jag har en 23 h lång överliggning innan jag börjar jobba igen, och Stockholm är mindre spännande när man är här flera kvällar i veckan. Största problemet är att inte tycka för synd om sig själv och börja trycka i sig massa onödigt skit (a.k.a. kakor & godis). Oftast kommer jag upp när bara Pressbyrån är öppet och damn vad de behöver utöka sitt sortiment, jag har gått igenom allt nu juh! På tal om det, ska nog dit en sväng och kolla läget.


[bild]

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida