fredag 2 april 2010

Yay! Sova hemma!


Min kille är på fest men eftersom jag börjar jobbar retarderat tidigt imorgon så jag är hemma och tvättar håret. Det har varit dåliga dagar med alltför mycket jobb på sistone så jag gläds åt att ha tagit hela nästa helg ledigt. Fast först spelar jag på Discobelle-Kristians födelsedags-bash på Banco de la Musica (fredag), men det är bara kul! Kul är också att det stod om The Ballroom i senaste numret av Nöjesguiden (s 10) och att Sydnytt kommer och hälsar på med sina kameror nästa gång vi kör. Det blir den 14/4 och temat är 1920-tal. Och så har Swapmeet:et på Debaser en ny spännande samarbetspartner nästa gång; en välkänd hipster-klädkedja slänger in provkollektionskläder!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida